le sith.com Index du Forum

le sith.com Index du ForumFAQRechercherS’enregistrerConnexion

Stat à obtenir pour tank
Aller à la page: <  1, 2, 3

Poster un nouveau sujet   Répondre au sujet    le sith.com Index du Forum -> S.W The Old republic -> Par la Passion, j'obtiens la Puissance..
Sujet précédent :: Sujet suivant  
Auteur Message
Kukrapok
RDO

MessagePosté le: Sam 17 Mar - 15:46 (2012)    Sujet du message: Stat à obtenir pour tank Répondre en citant

Sith Warrior
General
- Disruption no longer costs Rage to activate.
- Intimidating Roar no longer costs Rage to activate.
- Ravage can no longer be interrupted.
- Vicious Throw can now be used on targets at or below 30% of maximum health (up from 20%).
Juggernaut
- Due to changes to the Juggernaut skill trees, Juggernauts have had their skill points refunded.
- Added Crash, a new passive ability granted at level 10 that causes Force Charge to stun the target for 2 seconds. This effect cannot occur more than once every 12 seconds.
- Added Enraged Defense, a new ability that allows the Juggernaut to spend Rage to lower threat. While active, one point of Rage is spent each time damage is taken to heal the Juggernaut for a small amount. This ability is usable while stunned and is not limited by the global cooldown.
Vengeance
- Deafening Defense is now located in Tier 5 of the skill tree. It now increases the Juggernaut's damage reduction while Enraged Defense is active.
- Rampage now generates 2 points of Rage when it is triggered.
- Single Saber Mastery is no longer restricted to certain stances.
- Stagger is now located in Tier 1 of the Vengeance skill tree.
- Sundering Throw is now located in Tier 6 of the Vengeance skill tree.
Immortal
- Battle Cry is now a 2-point skill that provides the same overall effect.
- Crushing Blow now generates 50% additional threat.
- Force Grip is now located in Tier 4 of the skill tree.
- Force Scream no longer consumes stacks of Revenge while the Battle Cry buff is active.
- Heavy Handed is now a 1-point skill with a slightly reduced overall effect.
- Quake is now a 3-point skill that provides the same overall effect.
- Shield Specialization is now located in Tier 5 of the skill tree.
- Sonic Barrier is now located in Tier 4 of the skill tree.
- Thrown Gauntlet no longer reduces the cooldown of Threatening Scream and is now located in Tier 5 of the skill tree.

Rage (Juggernaut)
- Decimate is now located in Tier 1 of the Rage skill tree. It increases the damage dealt by Smash and Sweeping Slash and reduces the cooldown of Smash.
- Dominate is now a 3-point skill with the same overall effect. The effect now lasts 20 seconds (up from 15).
- Force Alacrity has been replaced by Overpower, which allows Vicious Slash critical hits to have a chance to refund 2 points of Rage while the Juggernaut is in Shii-Cho Form.
- Force Crush's cooldown has been reduced to 18 seconds. Its overall effect is unchanged.
- Gravity now specifically affects Chilling Scream and Force Crush.
- Obliterate now immobilizes the target for 1 second.
- Ravager now increases the damage of Ravage instead of affecting Force Choke.
- Relentless Fury has been replaced by Empowering Rage. It requires 2 points in Shockwave and causes Enrage to immediately grant 2 stacks of Shockwave per point.
- Shockwave's buff effects now last 20 seconds (up from 15).
- Through Passion, a new 2-point skill located in Tier 6, has been added. It reduces the initial activation cost of Enraged Defense by 1 Rage per point.
- Unbreakable Rage has been removed from the game.

Ça ressemble ni à un réel up ni à un nerf. On verra.

On perd du dps dans l'ensemble mais "coup écrasant" up de 50% l'aggro. Donc niveau aggro je pense que ça sera sensiblement la même chose.
Refonte de l'arbre de talent mais je ne pense pas que ça changera grand chose, on prendra toujours les mêmes skills.
"Gantelet éjecté" devient encore + useless puisque qu'il ne réduit plus que la poussé de force.
Un petit fix bienvenue d'un bug entre le "cri de guerre" et "revanche".

Comme je le vois je pense qu'on va devoir passer en 32/2/6 +1pt on verra où.

Publicité

MessagePosté le: Sam 17 Mar - 15:46 (2012)    Sujet du message: Publicité

PublicitéSupprimer les publicités ?
Kukrapok
RDO

MessagePosté le: Lun 14 Mai - 16:00 (2012)    Sujet du message: Stat à obtenir pour tank Répondre en citant

"Instead of simply putting you at the top of the threat list and applying a short term fixate only if you’re NOT the top threat target, taunts in The Old Republic also grant you threat when used while you ARE the top threat target."

ça ne resoudra pas nos problèmes d'aggro mais en tout cas je comprend mieux pourquoi je gueule des fois "mais omg comment tu peux reprendre l'aggro alors qu'il est sous taunt omg omg".

Tout simplement car je suis un peu con et que je savais pas que si je suis DEJA premier de la liste d'aggro dans ce cas là l'effet qui force le mob à me cibler n'est PAS appliqué !

Voili voilou ça changera pas grand chose mais ça en explique certaines.

Contenu Sponsorisé

MessagePosté le: Aujourd’hui à 02:35 (2017)    Sujet du message: Stat à obtenir pour tank

Poster un nouveau sujet   Répondre au sujet    le sith.com Index du Forum -> S.W The Old republic -> Par la Passion, j'obtiens la Puissance.. Toutes les heures sont au format GMT + 2 Heures
Aller à la page: <  1, 2, 3
Page 3 sur 3

Sauter vers:  

Index | Panneau d’administration | créer un forum | Forum gratuit d’entraide | Annuaire des forums gratuits | Signaler une violation | Conditions générales d'utilisation
Template lost-kingdom_Tolede created by larme d'ange